anunt
Disponibilitate: 
Proiecte
Nivel cariera: 
Entry-level
Mid-level
Oferta: 
Premii in valoare totala de 3.500 de euro
Expira: 
15 Sep 2014 - 15 Nov 2014
stats

Concurs de design

Dragi designeri de produs, dragi creativi, va provocam la un concurs de design inedit, organizat de agentia Next Advertising pentru unul dintre clientii sai. Acesta isi doreste un nou design de sticla de… sticla. Cine va crea cea mai frumoasa si originala sticla va avea ocazia nu doar sa o vada pe etajera in localul sau preferat, dar sa si castige un premiu consistent in bani. Locul 1 – 2.000 euro. Locul 2 – 1.000 de euro. Locul 3 – 500 de euro. Deja suna palpitant, nu? 

Care este brief-ul? 

Provocarea este sa creezi designul unei sticle de 1L, in care producatorul unor aromate licori nocturne (destinate persoanelor cu varsta de peste 18 ani) va imbutelia 3 bauturi diferite: votca Sankt Petersburg, votca Dakk si coniacul Unirea. Designul sticlei de 1L va fi acelasi pentru toate cele 3 bauturi, diferenta facand-o la raft nu doar culoarea bauturii (votca vs. coniac), ci si designul etichetei, asa cum rezulta si din imaginea din articol. Noua sticla de 1 L va fi distribuita doar in zona HoReCa, nu si in zona de retail, si va inlocui sticla de 2 L folosita in momentul de fata.

Ce se doreste de la noua sticla? Un design contemporan, cu personalitate, care sa se diferentieze de ceea ce exista pe piata in acest moment. In evaluarea proiectelor se vor lua in considerare nu doar estetica produsului, ci si fezabilitatea productiei noii sticle, precum si caracterul ergonomic al produsului. Designul sticlei trebuie sa fie asadar practic si ergonomic, avand in vedere ca va fi folosita in zona HoReCa (adica in restaurante, baruri, cafenele). Barmanii, de exemplu, ar trebui sa o gaseasca usor de manuit.

Care sunt premiile?

Se vor acorda 3 premii (in urma deliberarii juriului ales de organizatori) in valoare totala de 3.500 de euro. Astfel, castigatorul locului I va primi 2.000 de euro, castigatorul locului al II-lea va primi 1.000 de euro, iar castigatorul locului al III-lea, 500 de euro. Ce e interesant este ca te poti inscrie cu mai multe proiecte, asadar sansele de a te numara printre castigatori cresc considerabil.

Cum te inscrii si ce trebuie sa trimiti?

Te inscrii in concurs trimitand un e-mail la adresa sticladealcool@next.advertising.ro, care sa contina urmatoarele informatii: nume & prenume, data nasterii, numarul tau de telefon si adresa din buletin.

Apoi atasezi acestui e-mail proiectul de design de produs al sticlei de 1L cu care vei participa la concurs. 

Aplicatia ta trebuie sa contina:

- O descriere a proiectului tau (o scurta descriere a beneficiilor / avantajelor designului propus de tine)


- Desen 1:1 sau proiect 3D, vedere din fata, sectiune si de sus


- Imagini/desene care sa infatiseze detalii ale sticlei pot constitui un avantaj


Important de stiut:


– proiectele, schitele sau randarile pot fi atasate e-mail-ului in orice format, preferabile fiind formatele jpeg, tiff, pdf, eps;


– dimensiunea maxima a fisierelor trebuie sa fie de 8 MB;


– dimensiunea maxima a unui e-mail de inscriere sau adaugare de proiect trebuie sa fie de maximum 10 MB.

Data limita pentru trimiterea proiectului tau de design este 15 noiembrie 2014, orele 23:59:59. Concursul a inceput deja de pe 15 septembrie!

Daca ai intrebari sau cerinte, le poti adresa organizatorilor concursului trimitand un e-mail la adresa sticladealcool@next.advertising.ro. Regulamentul concursului il poti citi si descarca la acest link

Sursa: designist.ro

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.