anunt
Disponibilitate: 
Proiecte
Nivel cariera: 
Entry-level
Mid-level
Oferta: 
450 RON
Expira: 
10 Apr 2013 - 10 May 2013
stats

Creeaza logo-ul Muzeului Literaturii Romane Iasi!

Muzeul Literaturii Romane Iasi lanseaza concurs pentru realizarea unui nou logo. Concursul se adreseaza tuturor persoanelor fizice, indiferent de varsta, grupurilor formale (fundatii, sindicate etc.) sau informale (grup de liceeni, grup de prieteni etc.) si persoanelor juridice de drept public sau privat (firme de publicitate, institutii publice sau private etc.).

Motivul proiectului si obiectivul principal urmarit
Dorinta de schimbare a logo-ului face parte dintr-un proces amplu de rebranding, deoarece actuala imagine a muzeului nu mai corespunde intrutotul valorilor pe care dorim sa le promovam. Noul logo trebuie sa fie acelasi pentru toate cele 12 muzee, deci trebuie sa aiba o simbolistica atent aleasa care sa respire personalitate, sa-i asigure unicitate si durabilitate. Obiectivul principal este reprezentat de apropierea fata de vizitatori, aratand ca muzeul nu este constituit strict din exponate, ci coaguleaza in jurul sau o viata socioculturala activa, este un vector identitar pentru comunitate, realizand un echilibru subtil intre conservarea valorilor, promovarea lor si producerea acestora.

Publicul tinta si comportamentul sau
Oricine poate fi un potential vizitator al muzeului si de aceea noul logo trebuie sa se adreseze tuturor categoriilor socio-profesionale.
Putina lume stie ca, de fapt, Muzeul Literaturii Romane Iasi cuprinde 12 muzee, iar cei mai multi il identifica gresit doar cu Casa Pogor. De asemenea, unii cred ca Muzeul Literaturii Romane Iasi este o filiala a Muzeului National al Literaturii Romane din Bucuresti. Odata cu actiunea de rebranding, dorim sa inlaturam aceaste confuzii. De asemenea, dorim sa atragem mai multi liceeni si studenti, un public slab reprezentat in momentul de fata.

Cerinte pentru noul logo:
- sa creeze imaginea unui muzeu modern, dinamic, care promoveaza in mod creativ valorile trecutului si se implica in producerea valorilor contemporane;
- sa emane colocvialitate si profesionalism;
- sa inspire o atmosfera calda, ospitalitate;
- sa arate ca muzeul investeste in viitor si se implica in comunitate.
Elemente tehnice:
- gama cromatica este la libera alegere;
- format obligatoriu „all media” (cu posibilitate de inscriptionare si pe suveniruri de dimensiuni mici fara a se pierde din claritate);
- alegerea unui font „free”;
- folosirea numelui „Muzeul Literaturii Romane Iasi” sau a acronimului MLRI.

Criterii de evaluare:
- unicitate; 
- relevanta in timp (logo-ul nu trebuie sa-si piarda din valoare odata cu trecerea timpului, nu trebuie sa mizeze pe o semnificatie conjuncturala);
- functionalitate si versatilitate (logo-ul trebuie sa poata fi folosit in toate mediile, inclusiv web si print); 
- prezentarea si explicarea procesului creativ si a conceptului final; 
- va constitui un avantaj prezentarea unor aplicatii ale logo-ului (foi cu antet, carti de vizita, plic de corespondenta, mape de prezentare, s.a.); 
- va constitui un avantaj prezentarea unei identitati flexibile, un logo adaptabil pentru fiecare dintre cele 12 muzee, prin schimbarea logotipului/ culorii, ca in exemplul urmator: http://www.underconsideration.com/brandnew/archives/usa_today_for_tomorr.... Nu e vorba de 13 logo-uri in total, ci de un singur logo si mai multe instante ale sale.

Premiul pentru locul I: 450 RON

Alte informatii
- propunerile vor fi facute in format .jpg, iar in cazul selectarii, logo-ul va fi predat obligatoriu in format VECTORIAL!
- premiul de 450 RON se va acorda doar in cazul in care logo-ul va fi selectat pentru implementare;
exista posibilitatea ca in urma acestui concurs sa nu se desemneze un castigator;
- de asemenea, in cazul selectarii, drepturile de autor asupra logo-ului vor fi cedate prin contract Muzeului Literaturii Romane Iasi;
- nu exista un numar maxim de propuneri din partea unui concurent;
- nu exista un continut obligatoriu;
- sunt excluse logo-urile cumparate sau copiate; creatia trebuie sa fie in proportie de 100% a concurentului;
- castigatorul trebuie sa fie disponibil ulterior, timp de o saptamana dupa primirea premiului, pentru a realiza ajustari/finisari ale design-ului final.

Deadline
Inscrierea lucrarilor in concurs se poate face la adresa muzeul.literaturii@gmail.com, incepand cu 10 aprilie 2013 si pana la 10 mai 2013. Deliberarea juriului constituit din profesionisti se va realiza intre 11-12 mai 2013. Orice propunere sosita va primi mesaj de confirmare. In cazul in care intampinati probleme cu trimiterea online a logo-ului, il puteti preda personal la sediul central al Muzeului Literaturii Romane Iasi din str. V. Pogor, nr. 4.
Pentru orice alte intrebari va rugam sa folositi adresa de e-mail sus-mentionata sau tel. 0232.410.340, 0747.499.400.

Sursa: MLRI

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.