anunt
Disponibilitate: 
Proiecte
Nivel cariera: 
Entry-level
Mid-level
Oferta: 
abonament la Electric Castle 2015+produse Upside Down+promovare
Expira: 
18 Nov 2014 - 18 Jan 2015
stats

UPCYCLING challenge

ZeppelinUpside Down si Electric Castle invita creativii la concurs! Realizati o schita sau o ilustratie digitala pentru un stand de prezentare si vanzare a produselor Upside Down pentru festivalul Electric Castle 2015. Propunerile vor trimise pana la data de 18 decembrie, la adresa comunicare@zeppelin-magazine.net: o schita grafica sau ilustratie digitala, specificatiile tehnice, o descriere a conceptului si un formular de inscriere, cu date despre echipa (nume, membri, scurta prezentare). Update: termenul limita a fost prelungit pana pe 18 ianuarie 2015.

In lume, tone de bannere stradale, prelate de camion, camere de cauciuc si materiale textile sunt aruncate la groapa de gunoi. Acolo, se descompun in sute de ani, afectand mediul. Solutia atelierului Upside Down, e simpla: Upcycling. Luand cuvintele separat, UP-cycling, Recycling “UP” and not “Down”, inseamna sa transformi lucruri care isi incheie ciclul de viata in mediul urban in produse noi, utile si cool, cu o valoare mai mare. Astfel, deseurile colectate de la diverse companii sunt curatate si dezinfectate cu solutii profesionale, apoi taiate manual, cusute si transformate in produse practice si unice: genti messenger, portofele slim, huse de laptop sau iPad si coperte pentru carti. It’s the incredible afterlife of waste!

Toate aceste lucruri frumoase au nevoie de un stand de prezentare pe masura, care va fi inaugurat la cel mai mare festival din Romania, faimosul Electric Castle – editia 2015 – de pe domeniul Castelului Bánffy de la Bontida, despre care-ati citit recent si in Zeppelin #126, unde v-am prezentat creatiile Atelier Mass realizate acolo. Festivalul, conceput si produs de Boiler Events, re-contextualizeaza palatul, pune in dialog avangarda si trecutul, temporarul si permanentul, geometria abstracta si structura istorica, urmarind nu sa consume locul, ci sa il activeze prin (re)punere temporara in lumina. Dupa doua editii legendare, Electric Castle 2015 va avea 6 scene si peste 150 de artisti.

Iata si provocarea pe care-o lansam impreuna: sa ne aratati chiar voi cum va fi acest stand, daruind altor materiale uzate o noua viata – evident, incredibila! Ne adresam in special arhitectilor, designerilor, creativilor, persoanelor deschise sa foloseasca materiale recuperate si sa le transforme in ceva practic, neconventional si care sa poata fi implementat relativ usor. O echipa poate fi formata din maxim 3 persoane.

Regulament:
Realizati o schita sau o ilustratie digitala pentru un stand de prezentare si vanzare a produselor Upside Down pentru festivalul Electric Castle 2015, avand in vedere urmatoarele:

- materialele folosite sa fie 80% recuperate

- standul trebuie sa fie perfect adaptat atmosferei festivalului Electric Castle

- sa puna in evidenta logo-ul si mesajul brandului Upside Down

- sa puna in evidenta produsele Upside Down din orice unghi

- sa fie usor demontabil si transportat

- sa poata fi pozitionat usor pe diverse suprafete (pamant, lemn, etc)

- sa fie original

- sa permita expunerea mai multor produse din aceeasi categorie: 15 portofele, 5 huse iPad, etc

- inaltimea standului nu trebuie sa depaseasca 1.8 m

- suprafata ocupata de stand – 2 mp

Propunerile vor trimise, pana la data de 18 decembrie, la adresa comunicare@zeppelin-magazine.net : o schita grafica sau ilustratie digitala, specificatiile tehnice, o descriere a conceptului si un formular de inscriere, cu date despre echipa (nume, membri, scurta prezentare).

Juriu:

- Constantin Goagea – architect, director Zeppelin

- Adriana &  Stefan Liute – co-fondatori Agentia de branding Storience

- Andreea Zaharescu & Roxana Antochi – co-fondatori Upside Down

Premii:

- 1 abonament eco la Electric Castle 2015

- produse Upside Down in valoare de 1200 lei (pentru echipa castigatoare)

- promovarea autorilor direct pe standul implementat, publicarea solutiei castigatoare in revista Zeppelin #130, promovarea pe pagina de Facebook a festivalului Electric Castle, pe canalele de comunicare Upside Down.

- 1 geanta messenger premium, unica, din bannere Electric Castle editia 2014

Toate propunerile vor fi prezentate pe site-ul si pagina de Facebook Zeppelin

www.e-zeppelin.ro

www.upside-down.ro
www.electriccastle.ro

Sursa: e-zeppelin.ro

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.