eveniment
Data: 
22 May 2013 - 19:00
Loc: 
Carturesti – Palas Mall
stats
Adresa: 
Str. Palat nr. 2

PR Tea de Iasi

Lunile aprilie si mai sunt destinate unor proiecte dragi studentilor, unde au ocazia sa afle care sunt trendurile in materie de PR si publicitate, marketing si alte sfere adiacente. Daca luna aprilie a fost luna atelierelor, la sfarsitul primaverii PRIME Iasi (Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare) va invita la o noua editie PR Tea de Iasi, la o sesiune de networking interesanta. Astfel, pe 22 mai de la ora 19:00, la Carturesti Palas Mall va avea loc a noua editie PR Tea de Iasi.

PR Tea de Iasi incerca sa defineasca, sa delimiteze domeniul Comunicarii si al Relatiilor Publice si sa abordeze teme care sa vizeze instrumentele si tehnicile folosite in aceasta arie de lucru. Mai mult, PR Tea de Iasi inseamna si o intalnire informala intre studenti si specialistii din mediul business pentru a se crea o legatura mai bine conturata intre acestia.

In primele opt editii PR Tea de Iasi subiectele abordate au fost „O viziune practica a Relatiilor Publice”, „PR KIT-ul organizarii de eveniment”, „PR online - acces la primul click”, „Strategii de crestere a valorii unui brand”, „PR de VIP”, „Cum e sa lucrezi pentru marile branduri romanesti?”, „Comunicarea institutionala: provocari si constrangeri” si ” Bestseller pe calea PR-ului”.

Tema celei de-a noua editii de PR Tea de Iasi este „Blogul - instrument de branding”, iar Andrei Butnarasu si Vali Petcu (Zoso) vor discuta despre cum pot fi utilizate eficient blogurile pentru crearea brandului personal si modul in care bloggerii intermediaza relatiile dintre marile companii care doresc sa se promoveze si publicul pe care il au in vedere.

Importanta social media a devenit din ce in ce mai evidenta, o data cu explozia mediului virtual. Simtindu-se nevoia unei schimbari, specialistii din PR au inteles cat este de important sa se adapteze tendintelor. Este evident ca ceea ce se vorbeste in online despre propriul brand poate afecta major, pozitiv sau negativ, imaginea acestuia. In aceste conditii, blogurile au inceput sa isi gaseasca locul in strategiile de comunicare tot mai mult si mai imperativ, transformandu-se in instrumente de construire a brandului. Prin intermediul blogurilor, brandurile sunt mai aproape de publicul sau, avand posibilitatea de a comunica natural si intr-un mod interesant. In acest context, publicul este cel care cauta informatia, asadar nu se simte agasat. Daca un blog le inspira incredere, automat inseamna un pas spre castigarea increderii in brand. In acelasi timp, vestile circula repede in mediul virtual, pentru ca oamenii raspandesc informatia care le place, o dau mai departe si brandul ajunge in atentia celor carora incearca sa o capteze.  

Astfel, se poate justifica importanta unei comunicari eficiente si prin intermediul blogurilor.

In aceasta editie ne propunem sa descoperim, prin intermediul celor care activeaza in domeniu, cum functioneaza acest mecanism si cum se construieste un brand in mediul virtual. Specialistii le vor dezvalui studentilor prezenti, antrenati de curiozitate si dorinta de a-si imbogati cunostintele, cateva din informatiile si experienta lor legata de tema abordata. In acest mediu deschis, interactiv, studentii vor avea ocazia de a adresa intrebari si de a primi clarificari, pentru a valorifica ceea ce au aflat in viitoarele lor activitati din acesta sfera.

Inscrierile se fac pana pe 20 mai completand formularul de inscriere PR Tea de Iasi editia a noua.

Sursa: comunicatul de presa

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.