- 2706
Update: evenimentul a fost amanat pentru o data care va fi comunicata ulterior!!! Crezi ca poti genera o stire de 90 de secunde la Stirile Pro Tv?Te-ai imaginat in postura de a tine discursuri memorabile, de a alege cele mai eficiente cuvinte, de a livra cu putere un mesaj si de a da bine pe camera? Vino, duminica, 25 noiembrie, la workshop-ul care pregateste Purtatori de Cuvant si experimenteaza, prin jocuri de rol si exericitii in fata camerei de luat vederi, cum poti ajunge un profesionist. Noi ti-am pregatit 4 scenarii: Purtator de Cuvant al Administratiei Prezidentiale, al Guvernului, al unei banci si al unei case de moda.
Tu vei alege rolul care ti se potriveste cel mai bine si vei invata:
- cum sa mentii controlul unui interviu(televiziune, radio, print sau on-line) printr-o pregatire serioasa si mesaje puternice livrate cu incredere;
- cum sa dezvolti mesaje cu impact, sa alegi cuvinte-cheie care rezoneaza si sa construiesti declaratii memorabile;
- durata si structura unui mesaj: 5-20 secunde pentru Radio-Tv, 1-3 randuri pentru presa scrisa;
- cum sa transmiti informatia in fata unei camere de luat vederi si sa dai bine pe camera;
- cum sa-ti dezvolti abilitatile de comunicare nonverbala: voce, expresia fetei, contactul ochilor, gesturi deschise, sarmul personal si credibilitatea;
- public speaking: construieste povesti memorabile, fa-ti intrarea in scena, livreaza discursul cu energie;
- comunicarea in situatii de criza
- cele 5 secrete pe care doar Purtatorii de Cuvant profesionisti le stiu;
Participantii vor primi consiliere individuala de la traineri (oameni de televiziune si purtatori de cuvant) care vor analiza prestatiile filmate si vor face cele mai bune recomandari.
Inscrieri la spokesperson.school@yahoo.ro sau la 0728421407
Costul este de 160 RON (coffee breaks, suportul de curs, diploma); vino cu inca o persoana si poti beneficia de o oferta speciala – 125 ron.
Programul complet:
09:00 - 10:30 Modul introductiv – prezentarea participantilor si a obiectivelor cursului;
Institutia Purtatorului de cuvant
– degeaba castigi un razboi, daca nu are cine sa anunte victoria!
– functii, rol, competente si responsabilitati;
Modele de Purtatori de cuvant
-“jucatori”(Bogdan Baltazar) versus “transmitatori de
informatii”(Dan Suciu)
10:30- 10:45 Coffee break
10:45- 11:15 Managementul relatiei cu mass-media
- abordari si strategii in relatia cu presa;
- indicatorii care dau valoare de stire unei informatii
- calitatile Purtatorului de cuvant in relatia cu mass-media(11 din cei 16 Purtatori de cuvant ai Guvernului Romaniei sunt fosti jurnalisti)
- cele 5 secrete pe care doar Purtatorii de cuvant profesionisti le stiu si le aplica;
11:15-12:00 Construirea si dezvoltarea mesajelor
- regula celor 3 mesaje;
- analiza situatiei de comunicare si a publicurilor tinta;
- alegerea cuvintelor-cheie care rezoneaza;
- construirea suporturilor pentru mesajele transmise – puterea povestilor, precizia cifrelor si a statisticilor;
- durata si structura unui mesaj in functie de canalul de comunicare: televiziune, radio, print, social media(imagini video)
- construirea declaratiilor memorabile(imagini video)
- public speaking – cum sa construiesti si livrezi discursuri
12:00-13:00 Exercitiu practic
-pasul 1: alegerea rolului de interpretat: Purtator de cuvant al Administratiei Prezidentiale, al Guvernului, al unei banci sau al unei case de moda;
-pasul 2: rezolvarea sarcinii adaptate la scenariu ales;
13:00-14:00 Pauza de pranz
14:00-15:30 Tehnici si instrumente ale comunicarii cu mass-media- interviul
- interviul pentru televiziune- tipuri de interviuri televizate, reguli de baza, tehnici utilizate pentru a raspunde la intrebari “cu nada”, intrebari ostile, zvonuri;
- comunicarea nonverbala in interviurile televizate;
-jocul cu camera sau cum sa dai bine la televizor;
- reguli de pregatire a interventiilor prin telefon in direct (80% din Purtatorii de cuvant sunt solicitati sa faca declaratii prin telefon, in direct, la emisiuni televizate);
- interviul pentru radio;
- interviul pentru presa scrisa:planul de mesaje si de comunicare
- construirea podurilor intre intrebarile reporterilor si mesajele de transmis;
- interviu pentru online;
- cum sa mentii controlul unui interviu;
15:30-15:45 Coffee break
15:45-16:45 Tehnici si instrumente ale comunicarii cu mass-media
- stirea de presa;
- comunicatul de presa;
- articolul de presa;
- feature story;
- dosarul de presa;
- conferinta de presa;
- brifing-ul de presa;
16:45- 17:45 Exercitiu practic filmat cu camera de luat vederi
17:45-18:00 Coffee break
18:00-19:00 Vizionarea interpretarilor filmate si analizarea lor; coaching pe 3 paliere pentru fiecare interpretare: comunicare verbala, comunicare nonverbala, jocul cu camera;
19:00- 19:15 Inmanarea diplomelor