anunt
Disponibilitate: 
Part-time
Nivel cariera: 
Entry-level
Expira: 
28 Mar 2014 - 04 Apr 2014
06 Apr 2014 (All day)
stats

ATELIERE la cea de-a VI-a editie

Pentru PRIME Iasi aprilie inseamna ATELIERE. E luna in care muncim la proiectul ce in fiecare an reuseste sa le ofere studentilor posibilitatea de a simula munca unui practician de Relatii Publice. Anul acesta ridicam stafeta si vorbim despre copywriting. Chiar si noi suntem impatimiti ai acestui domeniu si ne amintim cu totii ca, dupa primul an de facultate, asta ne dorim odata cu terminarea licentei. Importanta colosala a copywriting-ului in cadrul Relatiilor Publice este deja recunoscuta de studentii pasionati de PR si Advertising, iar ATELIERE pregateste pentru ei o experienta unica prin tema acestei editii Copywriting: meserie sau talent? Orice student pasionat de copywriting trebuie sa vina la cea de-a VI-a editie a proiectului ATELIERE. PRIME Iasi munceste in acest sens pentru ca, la final, fiecare participant sa isi spuna ca a invatat si experimentat la workshop-ul ales mult mai mult decat se astepta. Bucuria lor va fi si a noastra pentru ca asa ne vom intrece pe noi si le vom intrece asteptarile. Ne vedem pe 6 aprilie de la ora 10:00 sa povestim despre copywriting.

Imagine: 

Putem stabili daca vorbim despre un talent scriitoricesc sau copywriting-ul e o meserie la care poti ajunge dupa ce acumulezi anumite cunostiinte teoretice? Invitatii acestei editii Stefan Negoita, Raluca Gavrilescu si Oana Filip vor arata in cadrul celor trei workshop-uri desfasurate simultan pana unde anume merge talentul si de unde  incepe fundamentarea teoretica.

Dupa cum bine stim, in cazul Relatiilor Publice nu e suficient sa stii sa scrii, ci sa scrii bine, sa poti privi lumea obiectiv, sa cunosti publicul si sa te pui in pielea lui. Ori, a gandi ceea ce gandeste sau simte  publicul tinta in legatura cu ceea ce tu „vinzi” e un lucru ce poate fi realizat doar dupa ce  dobandesti anumite cunostiinte. Din toate cercetarile ce se fac asupra publicului tinta  ramane o singura idee care trebuie „spusa” intr-o singura propozitie, sau un cuvant. Multi dintre noi am fi tentati sa ne folosim de pagini intregi, simtind ca nu putem pune totul intr-o propozitie. Vorbim despre luni bune de munca a caror rezultat trebuie sa infatiseze o abordare centrata pe emotie sau una pe ratiune. Cum ne oprim la caracteristici obiective sau emotii e un joc greu in cadrul copywriting-ului. Cat anume stim despre public, daca noi insine iubim ceea ce scriem, cum am reactiona noi cand am acorda cateva secunde unui print, de exemplu, sau am publica un comunicat de presa daca am fi jurnalisti sunt lucruri la care trebuie sa ne gandim atunci cand concepem un produs publicitar si „vorbim” publicului.

Invitatii acestei editii vor aduce in atentia studentilor ceea ce inseamna cu adevarat copywriting-ul prin experienta proprie. Stim ca niciodata nu putem incadra in cateva randuri experienta, pasiunea unui specialist pentru ceea ce face, nici daca ne-am dori asta, dar uneori cateva randuri ne atrag atentia prin insasi puterea pe care o infatiseaza.

ATELIEREle de anul acesta sunt:

„Cum anume se prepara un nume si ingredientele secrete ale unui copywriter de succes” sustinut de Raluca Gavrilescu

„Nume si creativitate. Cum sa construiesti o poveste in jurul unui brand” sustinut de Stefan Negoita

„Creative writing, cat de rosu e firul rosu” sustinut de Oana Filip

Note: Stefan Negoita prefera ca toti cei inscrisi la workshop-ul sustinut de acesta sa aiba laptop sau tableta.

Taxa de inscriere: 15 LEI

PROVOCARE: Echipa ATELIERE pune la bataie cate un loc liber pentru fiecare dintre cele 3 workshop-uri in care vei invata tainele copywriting-ului. Ce vrem noi de la tine este sa realizezi un slogan pentru o campanie de lansare a unui produs ce nu exista, si anume: BEREA LA PLIC.

Alege cuvinte potrivite, fii creativ si arata ca meriti sa castigi! In cazul in care ai castigat locul gratuit, banii iti vor fi returnati in ziua evenimentului.

Pentru inscrieri accesati acest link.

Stefan Negoita care a lasat in urma un post de profesor de limba engleza la un colegiu de renume din Iasi pentru a-si da intalnire cu ea, Publicitatea. Cu bune, cu rele, cu imbratisari sau cu „scene”, relatia de aproape 9 ani cu Publicitatea a mers inainte alaturi de patru agentii importante de branding si advertising din Iasi sub sloganul ,,vom face ce vine la rand”. In tot acest timp au urmat clienti locali, nationali si internationali pentru care a creat, a experimentat, s-a jucat, a inovat, s-a si enervat, a fost aplaudat, a castigat, dar cel mai important lucru este ca a invatat. A invatat ca relatia cu Publicitatea trebuie sa aduca de trei ori bucurie: bucuria creatorului, bucuria colaboratorului si bucuria cumparatorului. Crede ca meseria de copywriter nu se invata si nici nu se fura, ci se simte. In viata de zi cu zi, Stefan Negoita, copywriter „de moda veche”, cum ii place sa se numeasca, citeste, povesteste, gateste, pescuieste, se fastaceste si iubeste ceea ce face!

Raluca Gavrilescu e cazul acela rar in care publicitatea e profesie, hobby si patima in acelasi timp. Microbul a fost contactat in 2005, cand entuziasmul fata de idei si de jocul cuvintelor s-a concretizat intr-un job de copywriter. Apoi, din 2008, si-a concentrat curiozitatea spre naming, un domeniu aproape nou in Romania. De atunci, Raluca s-a impus ca o autoritate in acest domeniu, a infiintat o agentie de naming si copywriting, in 2011, si a lucrat cu peste 300 de clienti din tara si din afara sa. 67% dintre ei sunt ieseni curajosi. Aventura sa minunata e presarata cu numeroase campanii de promovare si comunicare si o ambitie noua de realizare a unui start-up in turismul romanesc. Mai presus de toate, Raluca militeaza pentru puterile nebanuite ale limbajului natural si vesel. Ca de n-ar fi, nu s-ar povesti.

Oana Filip crede in povesti la fel de mult pe cat crede in naratorii lor si este sigura ca orice poveste bine spusa sau scrisa isi gaseste ascultatorii pe care ii merita.
 Poarta palaria de copy de 5+ ani, iar dintre toate sezatoarele la care a asistat, crede ca cea de creative writing a tinut-o locului pana in zori, timp in care a strans un portofoliu amestecat; a trecut de la Copywriteri.ro la UNICEF si de la Google Adwords la Asociatia Industrii Creative. Intre ele mai numara 20+ asemenea aventuri, care mai de care mai tentante.

Sursa: primeiasi.wordpress.com

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.