anunt
Disponibilitate: 
Proiecte
Nivel cariera: 
Entry-level
Mid-level
Oferta: 
certificat de absolvire
Expira: 
18 Jul 2013 - 01 Aug 2013
stats

Manager in Activitatea de Turism

Asociatia S.T.E.P. in Tourism, Agentia de turism Icar Tours in parteneriat cu Centrul de Informare Turistica si Asociatia Patronala a Turismului Iesean (A.P.T.I) demareaza un proiect de crestere a nivelului de instruire a personalului care lucreaza in domeniu. Pentru inceput, oferta educationala cuprinde specializarile Manager in Activitatea de Turism, organizate de Asociatia STEP in Tourism si Ghid de turism intern (local), organizate de Agentia Icar Tours.  

Grupuri tinta:

- absolventii de invatamant superior care doresc o cariera in domeniul turismului, ocupand una dintre pozitiile de conducere;
- conducatorii activitatilor hoteliere si de restaurant (sef complex hotelier, responsabil complex hotel-restaurant etc.) care doresc o diploma atestata si recunoscuta atat in tara cat si in strainatate;
- persoanelor care intentioneaza sa isi deschida o afacere in domeniul turismului.

Certificat obtinut: Se elibereaza certificat de absolvire pentru ocupatia de Manager in activitatea de turism.

Acest tip de certificat reprezinta una dintre conditiile necesare eliberarii Brevetului de Turism pentru functia de “manager in activitatea de turism”. Brevetul de turism se elibereaza de catre Autoritatea Nationala pentru Turism - Directia Generala de Autorizare

Conditii de inscriere: Pentru a putea urma acest curs de perfectionare trebuie sa fiti absolventi de cursuri superioare.

Durata cursului este de 6 luni si va incepe cand vom avea persoane suficiente inscrise pentru a forma o grupa.

Locul de desfasurare: Sala de curs a Asociatiei S.T.E.P in Tourism –Iasi, str. Piata Unirii nr. 12.

Disciplinele care vor fi studiate sunt:
- managementul general al unitatii de turism,
- marketing in turism,
- management financiar,
- managementul resurselor umane,
- managementul calitatii in turism,
- managementul sanatatii, securitatii muncii, PSI si protectia mediului in unitatile de turism,
- managementul hotelier,
- managementul activitatii in restaurant,
- managementul agentiei de turism,
- managementul proiectelor in turism,
- utilizarea tehnicii informatice in unitatile de turism,
- comunicarea interactiva in unitatile de turism,
- comunicarea intr-o limba straina,
- notiuni de drept comercial si legislatie.

Pretul acestora este de 1500 lei si poate fi achitat in 3 rate egale, una la inscriere si celelalte doua in lunile trei si cinci ale perioadei de instruire.

Inscrierea se va face in ordinea primirii formularelor si a achitarii taxei. Modalitatile de plata sunt fie in numerar, la sediul nostru din Piata Unirii, nr. 12, fie prin virament bancar in contul RO63 BRDE 240S V201 4463 2400 (CUI 25215129).

Pentru informatii suplimentare puteti suna la numarul de telefon 0232-261.990 sau trimite email la adresa turism.iasi@gmail.com – Centrul de Informare TuristicaIasi.

Sursa: stepintourism.com

Iti place ce tocmai ai terminat de citit?
Aboneaza-te prin email sau RSS ca sa fii la curent cu noutatile de pe site.